Webinaria

PONIEDZIAŁKI Z E-KSPERTAMI

Lubisz poniedziałki? Z nami polubisz na pewno, bo co tydzień nasi E-KSPERCI odkrywają przed uczestnikami webinarów tajniki TIK, testują aplikacje, prezentują nowinki i wiele więcej! Po każdym spotkaniu powędruje do Ciebie imienny certyfikat. Zaplanuj z nami początek tygodnia!





Webinaria - poniedziałki z ekspertami


E-kurs "z TIK na TAK!"

Kupiłeś tablicę interaktywną lub monitor marki myBoard?
Chciałbyś otrzymać cenne informacje na temat zastosowania TIK
w edukacji w formie przystępnych materiałów wideo?
A co powiesz na imienny certyfikat po ukończonym e-kursie?


Wiedzieliśmy, że będziesz na TAK! :)
Zapraszamy!

Sprawdź szczegóły >>

 

Webinaria


Darmowe otwarte webinaria 2020 r.

Data Godzina Temat Pokaż film Prowadzący Link do pokoju
październik 2020
26.10.2020 20:15 „Geografia świata! - mówi Mama, Tata” – czyli o tym, dlaczego podróże kształcą tylko wykształconych.
Monika Piechowicz wejdź >>
19.10.2020 20:15 Robotyka w ramach Codeweek’a - DIY dla dużych i małych czyli jak zbudować hydrauliczne ramię robota bez użycia prądu.
Michał Wróbel wejdź >>
12.10.2020 20:15 Codeweek'owy zawrót głowy – czyli jak zakodować dzieci z klas 1-3.
Agnieszka Szymańska ,
Ania Paszkiewicz
wejdź >>
05.10.2020 20:15 Moodle’my się.
Tomasz Walasek wejdź >>
lipiec 2020
27.07.2020 20:15 Nauczyciel z pasją inspiracją dla ucznia
Dariusz Nowak ,
Łukasz Gierek ,
Sylwester Zasoński
czerwiec 2020
22.06.2020 20:15 Nagrywaj i pokazuj, czyli jak inspirować do nauki
Sabina Piłat
15.06.2020 20:15 Zdalne przedszkole w wakacje - ogólnopolski projekt edukacyjny
Gabriela Fejkiel
08.06.2020 20:15 Kursorem po mapie, czyli wirtualna podróż z Meridianem na lekcjach geografii
Anna Romańska
01.06.2020 20:15 Dziecięce fantazje, czyli szalone lekcje z wolnością w tle
Joanna Krzemińska
maj 2020
25.05.2020 20:15 Funkcje i moduły
Tomasz Cieślar
18.05.2020 20:15 Odkryj w sobie badacza - czujniki Vernier w ręku przyrodnika
Anna Romańska
14.05.2020 20:15 Przyroda w trójwymiarze, czyli ciekawe lekcje z Corinth 3D
Anna Romańska
11.05.2020 20:15 Pokój zagadek w formularzu Google
Monika Kapuśniak
04.05.2020 20:15 Meridian i tajemnicze mapy - niezbędnik historyka
Dariusz Nowak
kwiecień 2020
27.04.2020 20:15 Metoda projektu w edukacji przedszkolnej
Gabriela Fejkiel
20.04.2020 20:15 Logika, pętle i kolekcje
Tomasz Cieślar
16.04.2020 20:15 Z@inspiruj się testami i formularzami online w Microsoft Forms
Łukasz Gierek
14.04.2020 20:15 To be online or not to be - czyli jak równoważyć zdalną edukację z życiem poza ekranem komputera
Sylwester Zasoński
Maciej Dębski
Łukasz Gierek
06.04.2020 20:15 ABC lekcji online
Monika Kapuśniak
marzec 2020
30.03.2020 20:15 Zamiast chodzić z głową w chmurach, przyjdź na lekcję online
Joanna Krzemińska
23.03.2020 20:15 Praca z różnymi typami danych
Tomasz Cieślar
16.03.2020 20:15 A ja Panią widziałem w komputerze - aplikacje do rzucania wyzwań i nauczycielskich zaklęć.
Monika Kapuśniak
09.03.2020 20:15 Co zrobić z tym telefonem w szkole?
Maciej Dębski
02.03.2020 20:15 Microsoft Teams - wirtualne klasy w Twojej szkole w usłudze Office 365
Janusz Wierzbicki
Michał Grześlak
luty 2020
24.02.2020 20:15 Matematyka bez reszty – „pierwsze kroki” jako innowacja pedagogiczna w przedszkolu
Gabriela Fejkiel
17.02.2020 20:15 Terapia i edukacja uczniów z SPE z wykorzystaniem interaktywnej podłogi Smartfloor
Zyta Czechowska i Jolanta Majkowska
10.02.2020 20:15 Quizlet - uniwersalna aplikacja na każdy przedmiot
Monika Kapuśniak
03.02.2020 20:15 Wprowadzenie do języka Python, konfiguracja środowiska oraz pierwsze ćwiczenia
Tomasz Cieślar
styczeń 2020
27.01.2020 20:15 Garść pomysłów na trudne lekcje, czyli jak nie tracić czasu, gdy uczniowie nie mają chęci
Joanna Krzemińska
20.01.2020 20:15 Kalejdoskop drobiazgów
Monika Kapuśniak
13.01.2020 20:15 „Bla, bla, bla…” Jak mówić, żeby uczniowie chcieli nas słuchać?
Sylwia Zasada

Darmowe otwarte webinaria 2019 r.

Data Godzina Temat Pokaż film Prowadzący Link do pokoju
grudzień 2019
16.12.2019 20:15 Kartka świąteczna w Canvie na wymiar przycięta
Dariusz Nowak
09.12.2019 20:15 Sprzymierzeńcy przedsiębiorczości – czyli kreatywność, TIK oraz "Matematyka bez reszty"
Monika Piechowicz-Kruk
02.12.2019 20:15 Wielkie ogólnopolskie powtórzenie wiadomości z Aktywnej Tablicy - Mentorowe Inspiracje
nagranie exclusive - tylko dla osób, które były na webinarze Monika Kapuśniak
listopad 2019
25.11.2019 20:15 Nauka programowania tekstowego Python z wykorzystaniem aplikacji PixBlocks
Krzysztof Krzywdziński
18.11.2019 20:15 Tikowe sposoby na polonistyczne potwory
Joanna Krzemińska
04.11.2019 20:15 Bezpłatne usługi chmurowe od Microsoft dla Szkoły, czyli Office 365 w rękach ucznia, nauczyciela i dyrektora
Janusz Wierzbicki
październik 2019
28.10.2019 20:15 Czy kompetencje matematyczne tylko gdy dodajemy i mnożymy? Matematyka wokół nas na przykładzie "Matematyka bez reszty"
1. Kompetencje matematyczne dla humanistów.
2. Kompetencje matematyczne w naukach przyrodniczych.
3. Kompetencje matematyczne dla artystów i techników.
Monika Piechowicz-Kruk
21.10.2019 20:15 Muszę, bo się uduszę - pokaże wam dzisiaj fabrykę gruszek
Monika Kapuśniak
14.10.2019 20:15 "Wdech! Wydech!" Dlaczego warto prawidłowo oddychać, gdy pracuje się głosem?
Sylwia Zasada
07.10.2019 20:15 Głosowanie na ekranie
Monika Kapuśniak
wrzesień 2019
30.09.2019 20:15 Jak zacząć przygodę ze Skype i wykorzystać go do współpracy międzynarodowej
Łukasz Gierek
23.09.2019 20:15 Zakładamy bloga, czyli o co tyle hałasu?
Joanna Krzemińska
16.09.2019 20:15 „Czas! Start!” Głos wraca do pracy po wakacjach
Sylwia Zasada
09.09.2019 20:15 Monika w krainie kodów
Monika Kapuśniak
czerwiec 2019
05.06.2019 20:15 MEN daje kasę na pracownie przyrodnicze!
Agnieszka Post
Ania Romańska
maj 2019
27.05.2019 20:15 Aplikacje na wakacje - polecają e-ksperci
Joanna Krzemińska
Monika Kapuśniak
Sylwester Zasoński
20.05.2019 20:15 Trzy sztuczki, czyli TIKowe podsumowanie.
Joanna Krzemińska
13.05.2019 20:15 Dobry obywatel to kto? Jak kształtować kompetencje obywatelskie z "Matematyka bez reszty" i "Metoda projektu"
1. Polska to moja ojczyzna.
2. Jestem obywatelem Europy.
3. Świat moim domem.
Monika Piechowicz-Kruk
06.05.2019 20:15 Moje ulubione generatory kart pracy
Monika Kapuśniak
kwiecień 2019
29.04.2019 20:15 Milionerzy są wśród nas
Monika Kapuśniak
15.04.2019 20:15 Uczeń i start-up. Jak uczyć biznesu w szkole?
Wojciech Pitura
08.04.2019 20:15 "Dziecko w świecie języków" czyli o kształtowaniu kompetencji kluczowych w zakresie wielojęzyczności w "Matematyka bez reszty" i "Metoda Projektu"
1. Kiedy dzieci uczą się języka?
2. Doświadczenia bazą kompetencji językowych.
3. Potrafię więc porozumiewam się
Monika Piechowicz-Kruk
01.04.2019 20:15 "Zaprezentuj się". Garść pomysłów na prezentacje.
Joanna Krzemińska
marzec 2019
25.03.2019 20:15 "TIK w projekcie na specjalne zamówienie", czyli narzędzia TIK w integracyjnych projektach.
Zyta Czechowska i Jolanta Majkowska
18.03.2019 20:15 Metoda projektów i współpraca międzyszkolna. Jak sprawić, by to uczniowie przejęli odpowiedzialność za naukę.
Joanna Krzemińska
11.03.2019 20:15 Matematyka wokół nas, czyli kształtowanie matematycznych i przyrodniczych kompetencji kluczowych z „Matematyka bez reszty” i „Metoda projektu”.
1. Matematyka królową nauk – jest wszędzie.
2. Uczymy się poprzez obserwacje i kalkulację.
3. Wiem, umiem, potrafię, czyli kształtowanie postaw poprzez szkolne doświadczenia.
Monika Piechowicz-Kruk
04.03.2019 20:15 Igrzyska sportowe na mądrą głowę
Monika Kapuśniak
Luty 2019
25.02.2019 20:15 Kiedy uczniowie uczą się uczyć? Kompetencje kluczowe w zakresie uczenia się z wykorzystaniem TIK i zasobów „Matematyka bez reszty” i "Metoda projektu".
Cele:
1. Kiedy dzieci się uczą, czyli jakie czynniki mają wpływ na proces uczenia się.
2. Indywidualizacja sprzymierzeńcem uczenia się.
3. Podmiotowość ucznia w edukacji – jak wspomagać uczenie się.
Monika Piechowicz-Kruk
18.02.2019 20:15 Gry planszowe i ich rola na zajęciach
Joanna Krzemińska
11.02.2019 20:15 "TIK na specjalne zamówienie", czyli jak wdrażać nowoczesne technologie w edukacji dzieci z SPE.
Zyta Czechowska i Jolanta Majkowska
04.02.2019 20:15 Quizlet na życzenie - dla dyslektyków jak marzenie.
Powtórka z Quizlet oraz pomysły na wykorzystanie aplikacji w klasie i w domu.
Monika Kapuśniak
Styczeń 2019
28.01.2019 20:15 Filmowe lekcje
Jak tworzyć filmy na lekcjach przy użyciu programów: magisto, filmoraGo i movieMaker
Joanna Krzemińska
14.01.2019 20:15 Kompetencje osobiste i społeczne w procesie uczenia się, czyli o tym jak wykorzystać TIK w ich kształtowaniu podczas pracy z "Matematyka bez reszty" i "Metoda projektu"
cele:
1. Pozyskiwanie wiedzy niezbędnej do rozwoju osobistego i społecznego.
2. Nabywanie umiejętności pracy w grupie oraz samodzielnego rozwiązywania problemow.
3. Kształtowanie postaw poprzez stosowanie zasad współpracy i porozumiewania się w sytuacjach zadaniowych.
Monika Piechowicz-Kruk

Darmowe otwarte webinaria 2018 r.

Data Godzina Temat Pokaż film Prowadzący Link do pokoju
Grudzień 2018
17.12.2018 20:15 Tajemnicze lekcje, czyli pomysł na zajęcia w ruchu
Webinar o stacjach, bieganych dyktandach i escape room. A wszystko przy wykorzystaniu technologii
Joanna Krzemińska
10.12.2018 20:15 Czy Boże Narodzenie z TIK jest możliwe, czyli jak rozwijać kompetencje kluczowe w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej z "Matematyka bez reszty" i "Metoda projektu"
1. Poznanie obszaru kompetencji kluczowych w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej.
2. Korelacja z innymi kompetencjami kluczowymi w temacie Bożego Narodzenia.
3. Karty pracy, film i interakcje edukacyjne w nauce przez zabawę z TIK.
Monika Piechowicz-Kruk
Listopad 2018
19.11.2018 20:15 Mentorowe Inspiracje - Kody QR i inne szaleństwa
Joanna Krzemińska
12.11.2018 20:15 Jak rozwijać kompetencje kluczowe uczniów z wykorzystaniem TIK?
1. Co to jest kompetencja i czym się różni od suchej wiedzy teoretycznej?
2. Czym sa kompetencje kluczowe i dlaczego warto im sprzyjać?
3. Jaką rolę odgrywa TIK w rozwijaniu kompetencji kluczowych uczniów na przykładzie "Matematyki bez reszty" / "Metody projektu"?
Monika Piechowicz-Kruk
Październik 2018
22.10.2018 20:15 e-książka na 3 sposoby
Storybird, issu i toondoo bez tajemnic :) Jak wykorzystać narzędzia cyfrowe na zajęciach językowych.
Joanna Krzemińska
Wrzesień 2018
24.09.2018 20:15 Mentorowe Inspiracje - Kodowanie na humanie
Informatyka na przedmiotach humanistycznych
Joanna Krzemińska
17.09.2018 20:15 Aktywna Tablica 2018/2019 Spotkanie drugie
Wszystko o Quzilet
Monika Kapuśniak
04.09.2018 20:30 Aktywna Tablica Spotkanie Pierwsze 2018/2019
Aplikacja genial.ly
Monika Kapuśniak
Czerwiec 2018
04.06.2018 20:30 WEBINAR MENTOROWE INSPIRACJE III - Aktywna Tablica
Naucz się zarządzać swoją energią i zdobądź kluczową kompetencję przyszłości.
Agnieszka Wódz
Maj 2018
21.05.2018 20:30 WEBINAR MENTOROWE INSPIRACJE II - Aktywna Tablica
Spotkania nie tylko z technologią, czyli zakręcone lekcje
Joanna Krzemińska
14.05.2018 20:00 WEBINAR MENTOROWE INSPIRACJE I - Aktywna Tablica
Nowoczesne technologie w pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – dlaczego warto? "Metoda projektu w edukacji wczesnoszkolnej" i "Matematyka bez reszty w edukacji wczesnoszkolnej" - programy multimedialne jako przykłady zastosowania TIK w edukacji
Monika Piechowicz-Kruk
07.05.2018 20:15 WEBINAR XII - Aktywna Tablica - Obrazki GADAJO!
NIE ODBYŁ SIĘ Z PRZYCZYN TECHNICZNYCH!
Monika Kapuśniak
Kwiecień 2018
23.04.2018 20:15 WEBINAR XI - Aktywna Tablica - Wordwall. Monika Kapuśniak
16.04.2018 20:15 WEBINAR X - Aktywna Tablica - spotkanie dziesiąte. Monika Kapuśniak
09.04.2018 20:15 WEBINAR IX - Po co humanistom technologie - Quizizz. Monika Kapuśniak
Marzec 2018
19.03.2018 20:15 WEBINAR VIII - Animoto - reklama, nauka, wspomnienia. Monika Kapuśniak
12.03.2018 20:15 WEBINAR VII - Kahoot. Monika Kapuśniak
Archiwalne materiały znajdą Państwo tutaj >>
Prowadzący

Ekspert ds. pracy z uczniem ze specjalnymi i specyficznymi potrzebami edukacyjnymi, a także w zakresie kompetencji kluczowych uczniów, w tym sposobach uczenia się i zastosowania TIK w szkole. Dyrektor i edukator Centrum Doskonalenia Edukacyjnego w Kaliszu.

Prowadzący

Jestem nauczycielem języka angielskiego w Szkole Podstawowej nr 118 im. płk. pil. Bolesława Orlińskiego we Wrocławiu, E-kspertem firmy Mentor Systemy Audiowizualne oraz trenerem nauczycieli i autorem materiałów edukacyjnych wydawnictwa Nowa Era. Prowadzę firmę Mokapi Sp. z o. o. zajmującą się szkoleniami dla nauczycieli. Odwiedź moją stronę www: https://www.monikakapusniak.com/

Prowadzący

Absolwentka Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Łódzkiego. Od dziesięciu lat związana zawodowo ze Szkołami MIKRON w Łodzi, gdzie występuje w roli nauczyciela języka polskiego i terapeuty z zakresu terapii pedagogicznej. Pomysłodawca i koordynator Konkursu Filmowego "Lektury w kadrze" oraz Ogólnopolskiego Konkursu Plastycznego "Baśnie, naturalnie!".

Wyznaje zasadę, w myśl której warto dzielić się pomysłami i materiałami: "Prawdziwy sukces odnosimy bowiem wtedy, gdy potrafimy w innych rozpalić iskrę do działania (czy to w uczniach, czy też innych nauczycielach)". Zgodnie z tym regularnie udostępniane są efekty jej pracy i przemyśleń za sprawą prowadzonej strony www.zakreconybelfer.pl

Prowadzący

Nauczyciel języka angielskiego w Szkole Podstawowej nr 1 w Skarżysku-Kamiennej. Ekspert w zakresie wdrażania i wykorzystania technologii w edukacji. Członek Stowarzyszenia Mistrzowie Kodowania. Członek grupy innowacyjnych nauczycieli Superbelfrzy RP. Autor kursów Operon i materiałów edukacyjnych w zakresie programowania, robotyki i TIK. Ambasador Scientix i STEM Alliance. Microsoft Innovative Educator Expert. Autor bloga jedynkakoduje.blogspot.com.

Prowadzący

coach i trener mentalny, założycielka Fundacji Będziemy Rodzicami

Prowadzący

Zyta Czechowska i Jolanta Majkowska- nauczycielki w Zespole Szkół Specjalnych w Kowanówku. Członkinie grupy SuperbelfrzyMini i SuperbelfrzyRP, trenerki Mistrzów Kodowania. Autorki bloga www.specjalni. Entuzjastki nowoczesnych technologii i kreatywnych pomocy dydaktycznych. Wdrażają elementy programowania w szkolnictwie specjalnym. Autorki projektu sieci współpracy nauczycieli, prowadzące Rady Szkoleniowe i warsztaty dla nauczycieli. Za szczególne osiągnięcia edukacyjno-wychowawcze otrzymały w 2017 r. Nagrodę Ministra Edukacji Narodowej.

Prowadzący

Współwłaściciel oraz Prezes Zarządu Revas sp. z o.o., wieloletni wykładowca naukowo-dydaktyczny Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie, wykładowca WSPiA Rzeszowskiej Szkoły Wyższej. Certyfikowany trener symulacji biznesowych, który od 10 lat prowadzi lekcje, zajęcia, szkolenia z wykorzystaniem gier decyzyjnych dla uczniów, studentów, pracowników firm. Posiada bogate doświadczenie w tworzeniu gier decyzyjnych/symulacji biznesowych dla uczniów i studentów. Jest autorem lub współautorem takich symulacji jak Warsztat samochodowy, Biuro podróży, Serwis IT, Salon fryzjerski, Firma transportowa, Salon kosmetyczny, Wirtualny Oddział, Wirtualna klinika, Innowacyjne Przedsiębiorstwo Produkcyjne czy Wirtualny Doradca. Członek Komitetu Inwestycyjnego funduszu seed capital Innofund oraz przewodniczący rady nadzorczych Lamode sp. z o.o. Doktorant Szkoły Głównej Handlowej. Posiada certyfikat z zarządzania projektami PRINCE2® Foundation.

Prowadzący

Trener emisji głosu, logopeda, nauczyciel z powołania. Od 12 lat pracująca w zawodzie. Od 9 lat zarządza Instytutem Edukacji Logopedycznej. Od 8 lat prowadzi szkolenia doskonalące nauczycieli, specjalizując się w treningu emisji głosu oraz terapii oddechowej. Absolwentka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, ukończyła dwie specjalizacje: nauczycielską i logopedyczną oraz Podyplomowe studia kwalifikacyjne w zakresie Emisji Głosu. Ukończyła studia doktoranckie w zakresie językoznawstwa. Absolwentka Polskiej Akademii Nauk, ukończyła Kurs Retoryki Praktycznej. Uczestniczka wielu konferencji i szkoleń poświęconych pracy z głosem. Autorka specjalistycznych publikacji. Doświadczenie zdobywała głównie w pracy z dziećmi i młodzieżą. Przeprowadziła ponad 700 godzin warsztatów grupowych i indywidualnych z emisji głosu. Obecnie tworzy wyjątkowe miejsce pracy, oparte o wartości i kulturę firmy, której kluczem są zaufanie i współodpowiedzialność. Szczególnie troszczy się o piękno języka ojczystego w mowie i piśmie. Jest przekonana, że „jak nas słyszą, tak nas piszą”, dlatego zwraca uwagę na to, w jaki sposób należy mówić, aby kreować spójny wizerunek. Posiada niezwykły talent do nawiązywania relacji z grupą, dzięki czemu z łatwością zwiększa efektywność swoich szkoleń. Jako fanką samorozwoju, swoje bogate doświadczenie i wyjątkową osobowość wykorzystuje aby wspierać rozwój innych.

Prowadzący

Nauczyciel przedmiotów informatycznych w Zespole Szkół Technicznych w Radomiu. MIEExpert Microsoft Innovative Educator Expert, MIEFellow Microsoft Innovative Educator Fellow. Wykładowca Akademicki na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach – Kryminologia stosowana. Uczestnik, trener i prelegent na międzynarodowych konferencjach dla nauczycieli:

  • Toronto,
  • Singapur,
  • Ateny,
  • Wiedeń,
  • Sarajewo,

Wykładowca, trener i prelegent na ogólnopolskich konferencjach dla nauczycieli:

  • Nowoczesne Technologie Informacyjne w Służbie Cyfrowej Szkoły i Administracji Publicznej Radom,
  • Mrozy w Warszawie,
  • Zlot Innowacyjnych Nauczycieli Ustroń,
  • Nowoczesna Edukacja Września,
  • K@SSK Nowy Tomyśl,
  • Szkoły w chmurze – Gniezno,
  • Zlot Innowacyjnych Nauczycieli – Jastrzębia Góra,
  • Nowoczesny Dyrektor – Jachranka.
Prowadzący

Absolwent Politechniki Warszawskiej wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych. Od 1996 roku prowadzi zajęcia (nie tylko dla nauczycieli) m.in. w Ośrodku Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie. Prowadził również przedmioty Sieci i multimedia oraz Systemy operacyjne na Studium Podyplomowym Informatyki dla Nauczycieli, organizowanym przez OEIiZK wraz z Instytutem Informatyki Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego. Trener w programie MIE oraz specjalista programie APL. Współorganizator Ogólnopolskich Zjazdów dla Opiekunów Szkolnych Pracowni Internetowych w Mrozach, obecnie Majowych Mrozów w Warszawie – ogólnopolskiej konferencji dla nauczycieli zainteresowanych stosowaniem TIK w edukacji. Prelegent i wykładowca na wielu konferencjach i spotkaniach dotyczących wykorzystania nowych technologii w uczeniu się i nauczaniu. Współautor wielu materiałów dydaktycznych i scenariuszy zajęć – m.in. dla Opiekunów Szkolnych Pracowni Internetowych, programu Mistrzowie Kodowania, oraz elektronicznego podręcznika przygotowanego przez MEN.

Prowadzący

Wykładowca i przedsiębiorca. Od ponad 15 lat czynny programista i dydaktyk informatyki. Uczył programowania na wszystkich poziomach edukacji. Zaangażowany w organizację mistrzostw w programowaniu i promocję nauki programowania wśród dzieci. Twórca kilku startupów zarówno z branży software jak i hardware. Pomysłodawca i twórca platformy PixBlocks.com służącej do nauki programowania.

Prowadzący

Nauczyciel historii, wiedzy o społeczeństwie oraz informatyki w Publicznej Szkole Podstawowej nr 34 w Radomiu. Koordynator wielu szkolnych i między szkolonych projektów edukacyjnych na terenie miasta Radomia. Nauczyciel z tytułem Microsoft Innovative Educator Expert. Z pasji fotograf i grafik komputerowy.

Prowadzący

Mąż wspaniałej Magdaleny. Ojciec dwójki cudownych dzieci (10 i 7 lat). Śpi 6 godzin na dobę. Wstaje zazwyczaj o 4:00 z rana. Prowadzi bloga szkolamlodegoprogramisty.pl. Pracuje na etacie. Wykwalifikowany stolarz. Uczy dzieci i młodzież programowania. Czyta dużo książek. Uprawia triathlon i biegi długodystansowe. I co najważniejsze, spełnia swoje marzenia.

Prowadzący

Codziennie łączy teorie z praktyką będąc prywatnie mamą a zawodowo nauczycielką wychowania przedszkolnego. W pracy z dziećmi kieruje się mottem Janusza Korczaka " Jeżeli umiecie diagnozować radość dziecka i jej natężenie, musicie dostrzec, że największą jest radość pokonanej trudności, osiągniętego celu, odkrytej tajemnicy. Radość triumfu i szczęście samodzielności, opanowania, władania...". Na co dzień uśmiechnięta, wymagająca, pełna energii. Autorka artykułów dla nauczycieli, prelegentka na konferencjach humanistycznych i pedagogicznych, dyrektor przedszkola, wykwalifikowany coach. Poza zabawą z dziećmi interesuje się muzyką, a nową jej pasją stała się gra na Ukulele.

Prowadzący

Nauczyciel konsultant w Ośrodku Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie.

Prowadzi szkolenia, warsztaty oraz konsultacje dla administratorów szkolnych pracowni komputerowych, nauczycieli oraz kadry kierowniczej. W ośrodku pełni także funkcję Administratora Systemów Informatycznych. Szkoli z podstaw programowania nauczycieli w projekcie Warszawa Programuje. Bierze udział jako wykładowca w projekcie GIODO i OEIIZK „TWOJE DANE – TWOJA SPRAWA”. W swojej codziennej pracy wykorzystuje rozwiązania firmy Microsoft, takie jak Office 365 czy rozwiązania serwerowe. W 2017 znalazł się na Liście 100 osób wyróżnionych przez Szerokie Porozumienie na rzecz Umiejętności Cyfrowych za działalność na rzecz rozwijania umiejętności cyfrowych w Polsce. Posiada tytuł: Microsoft Innovative Educator Master Trainer. W ramach współpracy z Microsoft jest jednym z autorów scenariusza szkoleń dla trenerów z wykorzystania usługi Office 365 dla szkół. Prowadzi szkolenia i warsztaty dla przedstawicieli sektora edukacyjnego z całej Polski, których tematyką jest wykorzystanie usługi Microsoft Office 365 i nowych technologii w edukacji. Uczestniczył w specjalistycznych konferencjach „Bezpieczeństwo informacyjne w szkole i placówce oświatowej” jako prowadzący i wykładowca. Autor artykułów w kwartalniku edukacyjnym Meritum. Od wielu lat jest współorganizatorem Ogólnopolskiego Zjazdu Opiekunów Szkolnych Pracowni Internetowych w Mrozach, obecnie konferencji edukacyjnej Majowe Mrozy w Warszawie. Prowadził zajęcia w ramach Akademii Profesjonalnego Nauczyciela. Instruktor Akademii Cisco oraz trener projektu „Intel-Teach to the Futture”. Od 1997 r. pracuje jako nauczyciel zajęć komputerowych oraz informatyki w Zespole Szkół w Izabelinie, gdzie stworzył sieć komputerową i administrował nią przez wiele lat w oparciu o serwery Microsoft. Uczył informatyki w XXVII Liceum Ogólnokształcącym im. T. Czackiego w Warszawie. Był egzaminatorem ECDL. Współpracował przy projekcie NowoczesnaKlasa.pl. Miał wystąpienia i prowadził warsztaty dotyczące bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych podczas konferencji Nowoczesne Technologie Informacyjne w Służbie Cyfrowej Szkoły i Administracji Publicznej w Radomiu. Prowadził warsztaty podczas Konferencji Administratorów Szkolnych Sieci Komputerowych w Nowym Tomyślu. Uczestniczył jako trener w szkoleniach trenerów i nauczycieli w projekcie „Mistrzowie Kodowania”. Współtworzył dwumiesięcznik oświatowy „Uczę Nowocześnie”. Współorganizował konkurs oraz forum Innowacyjnych Nauczycieli Microsoft.

Prowadzący

wykładowca akademicki Instytutu Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa Uniwersytetu Gdańskiego, socjolog problemów społecznych, edukator społeczny, ekspert w realizacji badań naukowych, ekspert Najwyższej Izby Kontroli, Ministerstwa Cyfryzacji, Rzecznika Praw Obywatelskich, Fundator i Prezes Fundacji DBAM O MÓJ Z@SIĘG, autor/współautor publikacji na naukowych z zakresu problemów społecznych (bezdomność, przemoc w rodzinie, uzależnienia od substancji psychoaktywnych, uzależnienia behawioralne), autor/współautor dokumentów strategicznych, programów lokalnych w zakresie problemów społecznych, w szczególności uzależnień behawioralnych oraz cybeprzemocy. Wdrożył innowacyjny eksperyment POZ@ SIECIĄ polegający na odcięciu na trzy doby ponad sto młodych osób od wszelkich mediów cyfrowych, inicjator ogólnopolskich badań naukowych „pt. Młodzi Cyfrowi – Cyfrowi Rodzice”, autor i pomysłodawca zestawu edukacyjnego dla dzieci FONOLANDIA. Prywatnie tata Idy i Antosia.

Prowadzący

Nauczyciel geografii i przyrody w Szkole Podstawowej nr 130 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łodzi, trener, edukator. W latach 2011 – 2018 doradca metodyczny Łódzkiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego. Pasjonatka nowych technologii i ich wykorzystania w edukacji przyrodniczej. Pracuje z uczniami wykorzystując iPady. Preferuje metody pracy oparte na doświadczaniu i bezpośrednim kontakcie ze środowiskiem. Twórca autorskiego programu kształcenia przyrody “Widzę, doświadczam, działam” oraz innowacji pedagogicznej “Multimedialna przygoda z przyrodą”. Współtwórca ścieżki “Odkrywcy świata” w ramach ogólnopolskiego programu edukacyjnego #Superkoderzy”. Autorka scenariuszy lekcji publikowanych m.in. na stronach Ministerstwa Środowiska oraz w magazynie „TIK w Edukacji”. Członek grupy Superbelfrzy RP.

Prowadzący

Podróżująca nauczycielka. Twórczyni kanału YouTube z filmami edukacyjnymi dla dzieci “Nauka w plecaku” oraz bloga dla nauczycieli “W mojej klasie”. Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i/lub języka angielskiego w Warszawie, Hiszpanii i Luksemburgu. Trenerka, twórczyni materiałów edukacyjnych i publikacji dla nauczycieli. Członkini grupy Superbelfrzy.

Swoją pracę opiera na metodach projektowych i problemowych, działaniu i ruchu. Stara się, aby uczniowie, nawet ci najmłodsi, przejmowali współodpowiedzialność za proces uczenia się. W swojej pracy wychodzi z założenia, że jej podstawowym obowiązkiem jako nauczyciela jest zainspirować uczniów do pracy, dać im narzędzia do zdobywania wiedzy i pomóc pokochać nawet nie tyle szkołę, co naukę.

Prowadzący

Adiunkt na Wydziale Inżynierii Mechanicznej i Informatyki Politechniki Częstochowskiej, gdzie zarządza procesem zdalnego nauczania. E-learning oraz nowoczesne technologie w edukacji, to jego pasja oraz praca. Interesujesię procesem dydaktycznym (certyfikowany Metodyk Zdalnego Nauczania oraz e-Nauczyciel) oraz organizacją tego procesu i zarządzaniem nim.

Członek Superbelfrów RP – nieformalnej acz bardzo aktywnej grupy edukatorów promujących nowoczesne technologie w edukacji.

Prezes Fundacji SmarterKlaster, promującej nowoczesne technologie w biznesie i edukacji.

Na Politechnice Częstochowskiej zorganizował i prowadzi Laboratorium Uśmiechu – FunLab, które pokazuje, jak w sposób ciekawy, aktywny, innowacyjny i atrakcyjny można uczyć dzieci programowania, robotyki i mechatroniki. Za ogromną pomoc uważa różnego rodzaju roboty i zabawki edukacyjne.

W ramach Częstochowskiego Uniwersytetu Młodego Odkrywcy zaprasza dzieci na dwugodzinne warsztaty z programowania i robotyki.

Organizuje konferencje Polski MoodleMoot.

Prowadzący

Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej, informatyki i plastyki, dyrektorka szkoły podstawowej, trenerka w programie Mistrzowie Kodowania, Stowarzyszeniu Cyfrowy Dialog, Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, edukator grupy Oficyna MM. Autora projektów edukacyjnych i scenariuszy zajęć. Entuzjastka oceniania kształtującego. Członkini grupy Suberbelfrzy RP. Prywatnie mama 3 dzieci i wielbicielka rękodzieła.

Prowadzący

Nauczycielka języka polskiego w szkole podstawowej, ekspertka do spraw awansu zawodowego nauczycieli, trenerka Mistrzów Kodowania, Stowarzyszenia Cyfrowy Dialog i Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, entuzjastka kodowania i programowania.

Prowadzący

Nauczyciel języka angielskiego w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Piaskach, Trener w programie “Mistrzowie Kodowania”/ “Cyfrowy Dialog”, Trener eTwinning oraz Trener Mobilnego Centrum Edukacyjnego, Trener w programie “Zaprogramuj Przyszłość”. Prelegent na konferencjach m.in. “Nowoczesne Technologie w Służbie Cyfrowej Szkoły i Administracji Publicznej, II Wojewódzki Konkurs Informatyczny “Mistrz Komputera”, prowadzący warsztaty “Samsung Well Connected”. Uczestnik szkoleń i seminariów krajowych i międzynarodowych.

Od kilku lat prowadzi zajęcia i warsztaty z kodowania, programowania, robotyki i najnowszych technologii w edukacji dla uczniów i nauczycieli. W swojej pracy łączy język angielski oraz wykorzystanie najnowszych nowinek technologicznych na lekcjach i zajęciach dodatkowych. Największą radość sprawia odkrywanie nieodkrytego, rozbudzanie chęci i miłości do zdobywania wiedzy. Autor artykułów dotyczących technologii i programowania w procesie edukacyjnym na blogu www.oswajamyprogramowanie.edu.pl, www.mistrzowiekodowania.samsung.pl.

Adres

MENTOR
Będargowo 29a, 72-005 Przecław

Godziny otwarcia
poniedziałek - piątek
9:00 - 16:00

Kontakt

801 00 70 70
Tel. +48 91 488 51 51
Kom: +48 600 344 328